Kontakt
Witaj! Wybierz temat, który najbardziej odpowiada Twojemu zapytaniu. Mamy nadzieję, że znajdziesz na nie odpowiedź. Jeśli tak się nie stanie, odwiedź naszą sekcję FAQ lub skontaktuj się z nami.
Rezerwacja
Najłatwiejszym i najszybszym sposobem rezerwacji jest dokonanie jej online w naszym serwisie internetowym. Istnieje również możliwość rezerwacji telefonicznej w centrum obsługi telefonicznej (obsługa w języku angielskim) pod numerem +48 22 397 91 68. Można również zarezerwować bilety e-mailem przy pomocy formularza kontaktowego na naszej stronie.
Rezygnacja
Zmiana, zwroty lub rezygnacja z biletów nie jest możliwa, o czym informujemy wcześniej podczas procesu rezerwacji.
Oczywiście zrobimy wszystko, aby pomóc, jeżeli zajdzie konieczność odwołania rezerwacji biletów. W razie konieczności rezygnacji z biletów, należy skorzystać z formularza kontaktowego znajdującego się po prawej stronie, podać numer rezerwacji, a my – nie obiecując niczego – spróbujemy zmienić, anulować rezerwację lub sprzedać bilety innemu klientowi.
Aby anulować lub odsprzedać Państwa bilety, musimy otrzymać zgodę z teatru i zwrot pieniędzy. Czasem może to zająć nawet od 1-2 tygodni – dopiero wtedy będziemy pewni, że bilety zostały anulowane lub odsprzedane. Wiemy, że to rozwiązanie nie jest idealne ani dla nas, ani dla Państwa, ale taka jest procedura i musimy się jej podporządkować.
Ubezpieczenie rezygnacji
Na MusicaleLondyn.pl można zakupić ubezpieczenie rezygnacji na swoje bilety. W razie niefortunnej sytuacji będzie można odzyskać wpłacone pieniądze.
Koszty:
Ubezpieczenie rezygnacji to koszt wynoszący 7% sumy zakupu, co najmniej 35 SEK (ok. 18 PLN)
W ramach ubezpieczenia
Zostaną zwrócone całkowite koszty, bez nadwyżki, jeśli osoba zamawiająca bilety, członek jej najbliższej rodziny (współmałżonek, współmałżonka, dziecko, rodzeństwo czy rodzice) lub osoba która miała z nią podróżować poważnie zachoruje, będzie miała wypadek bądź umrze.
Zamówienie ubezpieczenia rezygnacji
Ubezpieczenie rezygnacji zamawia się w tym samym czasie co bilety. Ubezpieczenie jest ważne od momentu zarezerwowania i dokonania wpłaty. Uwaga! Koszty ubezpieczenia rezygnacji nie podlegają zwrotowi w razie ewentualnego anulowania biletów.
Zgłoszenie rezygnacji
Następuje poprzez wysłania maila na adres:helpdesk@ticmate.com
przed wydarzeniem, na które zostały zakupione bilety, inaczej ubezpieczenie nie obowiązuje.
Zaświadczenie od lekarza
Bez zaświadczenia od lekarza nie możemy wypłacić pieniędzy. Najpóźniej na dwa tygodnie po wydarzeniu będziemy potrzebować zaświadczenia wraz z kopią potwierdzenia Państwa rezerwacji. Na zaświadczeniu widoczne muszą być nazwisko lekarza i numer telefonu.
Należy je wysłać na adres:
MusicaleLondyn.pl / Ticmate AB
Krukmakargatan 50, 1tr
111 30 Stockholm
Jeśli inna osoba, niż zamawiający, dokonuje rezygnacji
W przypadku, gdy rezygnacji dokonuje osoba, z którą zamawiający miał podróżować, będziemy potrzebować poza zaświadczeniem od lekarza także dowodu na to, że mieli Państwo razem podróżować. Może to być np. kopia rezerwacji lotu czy hotelu.
Ubezpieczenie nie obowiązuje
Jeśli zapomnieli Państwo zabrać ze sobą potwierdzenia rezerwacji do Londyn
Jeśli doszło do opóźnień podczas przejazdów, zostały one odwołane lub wystąpiły prace remontowe, które uniemożliwiły wykorzystanie przez Państwa biletów na przejazd.
Jeśli przegapili Państwo lot.
Nie można wykupić ubezpieczenia rezygnacji dla rezerwacji grupowych, tzn. dla grup powyżej ośmiu osób.
dyrekcją
Jeśli chciałbyś skontaktować się z dyrekcją MusicaleLondyn.pl, należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się po prawej stronie. Dyrekcja rozpatruje takie kwestie jak: podania o pracę dla agentów lub dostawców, reklamacje, niedostateczna pomoc/odpowiedź centrum obsługi itd.
MusicaleLondyn.pl wspierane przez Ticmate
MusicaleLondyn.pl
Telefon: +48 22 397 91 68
Ticmate AB ®
Krukmakargatan 50, 1tr
SE-111 30 Sztokholm, Szwecja
Nr ewid. 556710-6017